کد خبر: ۱۴۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۲
برخی رویدادهای( 20 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

به گزارش خبرگزاری فارس ایلام، صبح امروز سه‌شنبه قاسم سلیمانی‌دشتکی در حاشیه نشست شهرداران، شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان ضمن هشدار شدید نسبت به خطر جدی کرونا در استان گفت: وضعیت کرونا در استان بیش از آن چیزی که تصور می‌شود خطرناک است و اگر مردم همکاری نکنند فاجعه اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به فوت ۲۴ نفر بر اثر کرونا ظرف دیروز و امروز، اظهار داشت: دیروز ۵۳۵ مبتلا و ۱۰ فوتی و امروز نیز ۱۴ نفر دیگر جان خود را توسط ویروس مرگبار کرونا از دست داده‌اند، اما متاسفانه مردم هنوز خطر را احساس نکرده‌اند و همچنان علیرغم هشدارهای مکرر در مراسمات جشن و عزا با جمعیت بالا شرکت می‌کنند.

کمترین تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در کشور مربوط به استان ایلام است

مهدی علیزاده مهاجر مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در نیمه نخست سال ۹۹ استان ایلام، تعداد ۵۱ نفر متشکل از ۴۱ مرد و ۱۰ زن بود که این میزان کمترین تعداد فوت شدگان ناشی از تصادف در کشور است و کاهش ۲۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی افزود: هم اکنون علاوه بر مرکز استان در شهرستانه‌های دره‌شهر، چرداول، دهلران، مهران و ایوان خدمات پزشکی قانونی به مردم ارائه می‌شود.

پیش تولید فیلم مستند سینمایی از عملیات کربلای یک در«مهران»

فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه مهران با اعلام این خبر، گفت: بنا به درخواست موسسه سینمایی سیمای مهان قم، سپاه مهران به مدت سه روز میزبان جمعی از رزمندگان لشکر ۱۷ علی بن ابی طالب( ع) از ۱۵ آبان بود که با حضور در ارتفاعات قلاویزان قله‌های ۲۴۹ و۲۵۴ و شیار آبزیادی نسبت به ضبط خاطرات و تصویربرداری اولیه اقدام کردند.

وی افزود: امیدواریم با تلاش این موسسه شاهد تولید اثری فاخر از دلاورمردی‌های رزمندگان در عملیات پیروزمند کربلای یک باشیم.

 جذب 10 عضو هیات علمی جدید در فراخوان آبان و آذر 

محمد علی‌اکبری رئیس دانشگاه ایلام عنوان کرد: به منظور تحقق برنامه‌‌های دانشگاه، ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و تکمیل کادر هیأت‌ علمی، بر اساس فراخوان سال جاری 10 عضو هیأت علمی جذب می‌کند.

وی ضمن استقبال از جذب اعضای هیأت ‌علمی بومی در دانشگاه ایلام افزود: در تلاشیم فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه‌های معتبر داخلی، خارجی، نخبگان و سرآمدان بومی بتوانند با احراز شرایط در کسوت هیات‌ علمی در دانشگاه ایلام جذب شوند.

انتهای پیام/ 9708

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار